Monday, May 27, 2013

> Condoleance voor kinderen | condolance postcards for kids | Girls & Boys



Een vrolijk onderwerp is het niet maar al een aantal mensen hebben me gevraagd of ik ook condoleance kaarten in mijn collectie had. Niet een algemene kaart voor een oma of tante, maar bij overlijden van een baby of jonge kinderen. Toen ik pas geleden helaas zelf op zoek was naar een gepast kaartje bij overlijden van een kindje uit mijn eigen omgeving ontdekte ik dat er niet veel ontwerpen te vinden waren.

De bestaande designs waren ontzettend deprimerend en bij het bekijken van de kaart alleen barst je in snikken uit. De condoleance kaartjes zijn veelal niet gericht op kinderen maar oudere mensen. Daarom besloot ik dat het tijd was voor wat meer keuze. Ik heb een aantal kaartjes ontworpen voor mijn online Kaartje2Go portfolio. Deze worden deze week aan mijn kaartjes webshop toegevoegd. Nee, niet leuk om even door te struinen maar wel ontwerpen die passend zijn voor een hele trieste situatie als overlijden van een kind of baby. Mocht je op zoek zijn naar een vrolijker thema, die zijn er gelukkig volop.